3e manueel therapeut Topfit Fysiotherapie: Matthijs de Groot is afgestudeerd!

Dinsdag 6 september heeft fysiotherapeut Matthijs de Groot de masteropleiding  Manuele Therapie afgerond.Manueel therapeut Matthijs de Groot

Na zijn in dienst treden bij Topfit Fysiotherapie kreeg Matthijs de mogelijkheid te starten met de masteropleiding Manuele Therapie aan de SOMT in Amersfoort.  De vele vrije uren die hij heeft hierin heeft gestoken zijn nu dus beloond met een officieel diploma! Matthijs van harte gefeliciteerd!

Matthijs is naast Dennis Geerlings en Miriam Geerdink  onze 3e Manueel Therapeut!

Is Manuele Therapie iets voor u?

Manuele therapie is bedoeld voor mensen met klachten in het bewegingsapparaat, dat wil zeggen: de wervelkolom én gewrichten in armen en benen.

Klachten in de wervelkolom of ledematen ontstaan wanneer gewrichten niet goed werken.
Dergelijke stoornissen van het gewricht worden ook wel functiestoornissen genoemd.

Vaak is een korte (trauma) of langere overbelasting van het gewricht de oorzaak van de klacht. Bewegen wordt dan moeilijk en pijnlijk. Ook kunnen spieren verkrampen en kan de pijn uitstralen naar andere delen van het lichaam.

Door het toepassen van Manuele Therapie kan de stoornis van de gewrichten worden verminderd of verholpen. Sinds een aantal jaren kunt u zonder verwijzing terecht bij een Manueel Therapeut.

Wilt u een afspraak voor Manuele Therapie? Bel direct: 0320-265000.

Nieuwsbericht geplaatst op: 7 september 2011, in: Nieuws Topfit door: