De Fysiotherapie blijft open. Ondersteuning huisartsen en andere medici

Beste cliënt,

de afgelopen weken zijn wij als samenleving overvallen door het coronavirus ofwel COVID-19 waarbij we de uiteindelijke gevolgen nog niet kunnen overzien. Als zorgorganisatie richten wij ons nu op wat we weten en wat we kunnen doen om mensen, onze cliënten en onze medewerkers te helpen.

Wij volgen de richtlijnen van de overheid en haar experts
Wij houden – net als u –  vast aan de landelijke richtlijnen en adviezen van experts om ons door deze moeilijke periode heen te loodsen. We houden de ontwikkelingen nauwlettend in de gaten en zullen ons beleid direct aanpassen als dat wordt aangeraden door de desbetreffende instanties.

Fysiotherapie is een noodzakelijk onderdeel van ons zorgstelsel
Het RIVM, VWS, ZN, KNGF en Stichting Keurmerk Fysiotherapie hebben de afgelopen dagen vastgesteld dat eerstelijns fysiotherapie een noodzakelijk onderdeel is van ons zorgstelsel. Zeker nu het onder immense druk staat van het corona virus. Wij zullen onze collega’s in de zorg zoals huisartsen en andere medici dan ook op alle manieren proberen te helpen en te ontlasten door houding- en bewegingsgerelateerde zorg van hen over te nemen waar mogelijk.

Wij willen en kunnen u blijven behandelen
Onze praktijken blijven open, onze medewerkers staan voor u klaar en uw behandelingen kunnen gewoon door gaan. Om onze cliënten en medewerkers te beschermen nemen wij uitgebreide maatregelen om risico’s op besmetting zo goed mogelijk te voorkomen.

Blijf gezond, let op uw buren en we wensen u veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.

Met vriendelijke groet,

Topfit Fysiotherapie

Volg Topfit voor meer tips 'n Tricks!

Schrijf u in voor de nieuwsbrief van Topfit en ontvang helemaal gratis, tips om gezond en fit te blijven!

Wij gebruiken uw gegevens alleen om de nieuwsbrief te verzenden.