EPTE therapie revolutionair voor peesklachten

EPTE is een nieuwe behandelmethode voor pijnklachten aan pezen en spieren

Heeft u al langer last van pijn onder de knieschijf (jumpersknee), pijn aan de achillespees, chronische elleboogklachten, chronische schouderpijn, hielspoor? Dan kan EPTE therapie voor u de oplossing zijn. EPTE is een nieuwe behandelmethode voor pijnklachten aan pezen en spieren. Onder geleide van echografie wordt op de plaats van de ontsteking of overbelasting een dunne naald ingebracht.

Speciaal opgeleid
Een speciaal opgeleide spier-pees expert kan u helpen met een effectieve combinatie van EPTE en een individueel trainingsprogramma om de pees weer goed belastbaar te maken. EPTE (Echogeleide Percutane Electrolyse) is een nieuwe innovatieve behandelmethode voor langdurige, slecht herstellende peesklachten waarbij de vicieuze cirkel van pijn en afnemende belastbaarheid wordt doorbroken.

Onder echobegeleiding
Onder echobegeleiding wordt er een naald in de aangedane pees gebracht waarna met behulp van het EPTE apparaat 1 tot 2 minuten een lichte elektrische stroom wordt toegediend.
De stroom is nodig om uw pees nieuwe gezonde peesvezels te laten maken. Bovendien wordt de pijn geremd. Middels oefeningen wordt de pees weer “treksterk” en wordt een herhaling van de klachten voorkomen.

De klachten worden in 4 tot 6 behandelingen minder en u kunt in ongeveer 3 maanden uw activiteiten weer volledig gaan hervatten.

Wilt u meer informatie of wilt u weten of EPTE voor u een oplossing kan zijn? Neem vrijblijvend contact op via 088-1719000 of via info@topfit-fysiotherapie.nl

Volg Topfit voor meer tips 'n Tricks!

Schrijf u in voor de nieuwsbrief van Topfit en ontvang helemaal gratis, tips om gezond en fit te blijven!

Wij gebruiken uw gegevens alleen om de nieuwsbrief te verzenden.