• Altijd in de buurt
  • Persoonlijke aandacht
  • Bewezen effectief

Afspraak maken & huisregels

Indien u een afspraak wilt maken met een van onze therapeuten dan kunt u bellen met ons secretariaat. Ons secretariaat is op werkdagen geopend van 08.30 – 17.00 uur. U kunt dan binnenlopen voor het maken van een afspraak of ons  bellen op het nummer 088 – 1719 000. Het secretariaat van Topfit fysiotherapie staat u graag te woord

 

Werkwijze afspraak maken

Wij willen graag enkele zaken weten bij dit eerste telefoongesprek om een behandelkaart aan te kunnen maken:

  • Uw naam
  • Uw woonadres en postcode
  • Uw telefoonnummer
  • Uw geboortedatum
  • Uw Burger Service Nummer
  • Uw huisarts
  • Wat is de reden dat u een afspraak maakt
  • Hebt u voorkeur voor een therapeut
  • Op welke locatie wilt u een afspraak maken

 Tip: Neem tijdens uw eerste afspraak een geldig legitimatiebewijs mee, uw verzekeringspas én een handdoek voor uw eigen hygiëne.

 Afmelden voor behandeling:

Wilt u een afspraak afzeggen dan kan dit via ons secretariaat. Meldt u zich minimaal 24 uur van te voren af dan worden er geen kosten in rekening gebracht. Meldt u zich binnen 24 uur voor de behandeling af dan berekenen wij de behandeling aan u door.

 

Onze huisregels

1. Wij zijn wettelijk verplicht uw BSN-nummer (voorheen sofinummer) te noteren in uw patiëntendossier.
Wilt u daarom bij uw eerste afspraak het volgende meenemen:
-uw verzekeringspas;
-een geldig legitimatiebewijs;
én bij iedere behandeling een handdoek voor uw eigen hygiëne?

2. U kunt direct bij ons een afspraak maken, zonder dat u eerst bij de huisarts langs hoeft. Dit houdt in dat u in principe geen verwijsbrief nodig heeft.

3. Bent u echter door een huisarts of specialist naar de fysiotherapeut doorverwezen, dán dient u wel een verwijsbrief of doorverwijzing van deze arts mee te nemen.

4. Bij chronische aandoeningen heeft u altijd een verwijzing van de huisarts nodig, en in sommige gevallen van de specialist. Informeer bij uw fysiotherapeut naar de voorwaarden om te voldoen aan de chronische lijst van aandoeningen.

5. Uw eerste afspraak bestaat uit een intake en onderzoek. Soms is het mogelijk om aansluitend een behandeling in te plannen. Dit kunt u dan overleggen met onze telefoniste of baliemedewerk(st)er.

6. De fysiotherapeut houdt een (elektronisch) dossier bij met uw (medische) gegevens. Bij afwezigheid van de fysiotherapeut (bijv.wegens ziekte of vakantie) wordt het dossier zo nodig overgedragen aan een collega-fysiotherapeut.

7. Tijdens de intake wordt uw akkoord gevraagd op het door de fysiotherapeut voorgestelde behandelplan. Dit wordt vastgelegd in uw patiëntendossier.

8. Indien uw fysiotherapeut u aan huis behandelt, verzoeken wij u om uw huisdieren buiten het bereik van de fysiotherapeut te houden.

9. U bent zelf verantwoordelijk om bij uw verzekeringsmaatschappij te informeren of u in aanmerking komt voor de vergoeding van fysiotherapie. Onze fysiotherapeuten beschikken niet over deze gegevens, omdat dit per zorgverzekering en aanvullend pakket verschilt.

10. U bent er zelf verantwoordelijk voor om bij te houden dat u het aantal behandelingen, dat u van uw verzekeringsmaatschappij vergoed krijgt, niet overschrijdt.

11. Wanneer de behandeling niet (meer) vergoed wordt door uw verzekeringsmaatschappij, ontvangt u via Infomedics óf van uw verzekeringsmaatschappij een factuur die u tijdig dient te betalen.

12. U vindt onze tarieven in de wachtkamer en op onze website: www.topfit-fysiotherapie.nl

13. Indien u verhinderd bent, dient u uw afspraak minimaal 24 uur van te voren te annuleren. Dit kan tussen 08.30 en 17.00 uur via telefoonnummer: 088 – 1719 000. Buiten deze tijden om, kunt u ons per mail bereiken via: info@topfit-fysiotherapie.nl. Omdat wij in het weekend telefonisch niet bereikbaar zijn, heeft u op maandag tot 10.00 uur de gelegenheid om uw afspraak te annuleren.

14. Is de afspraak niet op tijd afgezegd of verschijnt u zonder bericht niet op de afspraak, dan wordt het no-show tarief in rekening gebracht.

15. Wij zijn u graag zo goed mogelijk van dienst. Daarom vragen wij u om mee te werken aan ons continue klanttevredenheidsonderzoek. Na afloop van uw behandeltraject kunt u uw mening geven over de behandeling(en) van uw fysiotherapeut én over Topfit Fysiotherapie als praktijk. U ontvangt geheel vrijblijvend een uitnodiging via uw e-mail om aan het onderzoek mee te doen. Uw e-mailadres wordt niet gedeeld met derden en uitsluitend voor het klanttevredenheidsonderzoek gebruikt.

16. Topfit Fysiotherapie hecht veel waarde aan de bescherming van uw persoonsgegevens. Wij doen er alles aan om uw privacy te waarborgen en gaan daarom zorgvuldig met persoonsgegevens om.

19-7-2022

 

 

Maak direct een afspraak

Wilt u een afspraak maken? Bel 088-171 9000 of vul het contactformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.